woensdag 24 november 2010

TPACK-NL, een nieuwe weblog

Na lang aarzelen heb ik er toch voor gekozen.. een nieuwe weblog, volledig gericht op TPACK. Waarom? Omdat deze weblog gaat/zou moeten gaan over Onderwijsinnovatie en implementatie. En het gaat de laatste tijd vaak over TPACK, maar niet altijd. En daarbij wil ik op deze blog ook af en toe wat meer persoonlijke dingen plaatsen of dingen die helemaal niet of niet helemaal over ict in het onderwijs gaan. En misschien zal het me niet altijd even goed lukken, maar ik ga proberen om op de 2 verschillende blogs verschillende berichten te plaatsen.

Dus.. als je meer wilt weten over de TPACK workshop die ik vanmorgen samen met Erik Bolhuis van Windesheim verzorgde op de I&I Conferentie, neem dan een kijkje op http://tpacknl.blogspot.com/. Op deze nieuwe blog staan ook alle eerder berichten die ik schreef over TPACK. Voor alle andere berichten hoop ik jullie hier te blijven ontmoeten. De vraag die wel bij me opkomt is waar ik ga bloggen over mijn reis naar Michigan volgend jaar maart/april.. Ik zal daar vast veel persoonlijke ervaringen opdoen, maar ben te gast bij de vakgroep van Punya Mishra en Matt Koehler en zoals je zal begrijpen zal ik me daar voornamelijk met TPACK bezig houden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten